O GrandOptical
GrandOptical je globální značka, která působí v České republice už od roku 1996. Postupně rozšířila své zastoupení až na současných 61 poboček po celé zemi. Zákazníky obsluhuje téměř 400 odborně vzdělaných profesionálů: optometristů a očních optiků.
GrandOptical staví především na vysoké kvalitě služeb, na budování vztahů se zákazníky a obchodními partnery a na efektivní komunikaci. Posláním a mottem GrandOptical je: „Pomáháme vám lépe vidět“. Zákazník je na prvním místě a vždy se dbá na to, aby z prodejny odcházel s úsměvem a ostrým zrakem.
kvalitu zajišťuje důraz na získávání kvalifikovaných zaměstnanců, kteří prochází propracovaným tréninkem. Každá prodejna má plně vybavenou vyšetřovnu zraku. GrandOptical také pravidelně investuje do nejmodernějšího technického vybavení, které jí dává náskok před konkurencí. Novinkou jsou například přístroje Visionix, jež dokáží změřit zrak s dokonalou přesností a za třetinový čas. Z pohledu kvality služeb a inovací je GrandOptical jednoznačně na špičce českého trhu a je tím, kdo na něm udává trendy.
GrandOptical se hlásí ke své společenské odpovědnosti. Dlouhodobě spolupracuje s BESIP v oblasti prevence očních vad u řidičů, daruje brýle potřebným dětem z dětských domovů a na svých pobočkách má recyklační boxy na staré brýle, které pomáhají i v rozvojových zemích.
Společnost GrandVision CZ, jež prodejny značky GrandOptical provozuje, má dlouhodobě stabilní a zdravé hospodaření. V roce 2020 vykázala roční tržby téměř 600 milionů, z tohoto hlediska je tak GrandVision CZ jasnou jedničkou českého trhu.
Česká společnost patří do globálně působící skupiny GrandVision. Její akcie jsou veřejně obchodovány na amsterdamské burze Euronext pod zkratkou ‘GVNV’, přičemž tyto akcie jsou součástí Amsterdam Midkap Index®. Více než tříčtvrtinovou majoritu drží EssilorLuxottica SA, největší výrobce brýlových skel na světě. Skupina GrandVision působí ve více než 40 zemích, kde má přes 7200 obchodů a téměř 40 tisíc zaměstnanců.