Zákaznický servis

GrandPojištění

 

GrandPojištění představuje investici, která se rozhodně vyplatí. V případě poškození, ztráty či odcizení dioptrických brýlí máte jistotu, že za nové kompletní brýle zaplatíte mnohem méně než ostatní. Díky GrandPojištění získáte nárok na pojistné plnění v hodnotě až 75 % pojistné částky z původně zakoupených brýlí.

 

Co je GrandPojištění?

GrandPojištění Vám přináší značka GrandOptical společně s největší evropskou pojišťovnou ERGO Direkt Versicherung AG. Koupéte-li si kompletní dioptrické brýle v prodejnách GrandOptical, můžete si je pojistit pro případ poškození či ztráty. GrandPojištění platí po dobu dvou let od data nákupu.

 

Kdy lze využít výhody GrandPojištění

  • V případě poškození obruby – zajistíme Vám novou obrubu stejného nebo obdobného typu a kvality
  • V případě poškození brýlových čoček – zajistíme pro Vás brýlové čočky stejné kvality, typu a se shodnými dioptriemi
  • V případě ztráty či krádeže dioptrických brýlí – zajistíme pro Vás brýle stejné kvality a se shodnými dioptriemi

 

Kdy nelze využít GrandPojištění

  • Přirozený oděr nebo opotřebení
  • Úmyslné poškození nebo zničení
  • Při změně dioptrií
  • Na servisní služby GrandOptical (nastavení brýlí, utažení, nahrazení a upevnění šroubků, výměna sedýlek, čištění brýlí)

 

Více informací najdete v přiloženém informativním letáčku. Podrobné podmínky pojištění najdete zde.

Tyto stránky používají k poskytování služeb cookies. Pokračováním v prohlížení vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací. Souhlasím